Verzending

DeZeep.nl hanteert voor elke bestelling een bedrag (afhankelijk welke vervoerder u kiest) voor verpakken en verzenden binnen Nederland. Vanaf € 45 of meer nemen wij de verzendkosten voor onze rekening! Is uw bestelling gratis, dan zullen wij deze versturen met DHL. 

Kort nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de bestelling en met daarin de gegevens voor de betaling van de bestelling. Door het automatische voorraadsysteem in deze shop, kunt u echter geen artikelen bestellen die niet voorradig zijn.

De producten worden verstuurd met DHL of PostNL en worden na ontvangst van de betaling door ons verstuurd en zullen dan, afhankelijk van de vervoerder die u kiest, binnen een (1) a drie (3) werkdagen bij de cliënt worden afgeleverd, danwel op desbetreffend ontvangstpunt door de cliënt kunnen worden opgehaald. De opgegeven levertijden zijn slechts indicatief en zijn door ons niet beinvloedbaar.

Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet door DHL bezorgd worden. Dit is natuurlijk wel mogelijk via Postnl.

Zodra uw bestelling verzendklaar is of al is verzonden, is het niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met de dezeep.nl via het emailadres info@dezeep.nl. Wij beantwoorden dan zsm uw vraag.

 

Pakketje af laten leveren bij DHL service point

Indien u het pakketje graag af wilt laten leveren bij een DHL service point, in plaats van bij  u thuis, geeft u dat dan duidelijk aan bij het doorgeven van uw bestelling. Geef dan in het opmerkingenveld aan, bij welk DHL service point u uw bestelling wilt laten bezorgen of stuur zo spoedig mogelijk een mail naar ons. Uw dichtsbijzijnde DHL service point kunt u hier vinden.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

 

DHL

Als de geadresseerde niet thuis is op het moment van aflevering en DHL kan het pakje ook niet bij de buren afgeven, dan laat DHL een bericht achter en probeert het later opnieuw (maximaal 3 keer). Kan het pakje dan alsnog niet bezorgt worden, dan gaat het automatisch naar ons retour.

 

PostNL

Wanneer PostNL op dinsdag tot en met vrijdag niet bij u thuis kan aanbieden, bieden zij het standaard aan bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn zal de bezorger via de mail of PostNL-app U op de hoogte houden van de status van uw pakket.

 

De optie afhalen bij verzending:

U kunt er ook voor kiezen om uw producten bij ons in Daarle af te halen om zo de verzendkosten te besparen. Indien u voor deze optie kiest laat u ons dan even weten wanneer u uw bestelling wilt komen ophalen zodat wij dit dan voor u hebben klaar staan.

 

 Verzending buiten Nederland :

Woont u buiten Nederland of België en wilt u iets bij ons bestellen laat het ons dan even weten via info@dezeep.nl. U krijgt dan van ons een bericht terug met daarin een offerte voor de levering van de producten en de bijkomende verzendkosten. 

 

Shipping outside the Netherlands :

If you live outside the Netherlands or Belgium and you want to order something from us, please let us know by email (info@dezeep.nl). You will then be given by us as soon as possible post back what the costs are for delivering the products including the shipping costs.